Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4063051406   Com podem potenciar que els infants aprenguin?
2021-2022   Conferència. Educació Infantil-Primària
  
   22/3/2022 - 22/3/2022 (2 hores) de 17:30h a 19:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental VI
  
   Enllaç de la sessió https://us02web.zoom.us/j/86934123931
  
Inscripció   07/01/2022 - 18/01/2022
  
Descripció i   Metodologia:   És una activitat adreçada als centres d'EI i primària i oberta a tot el professorat.
  
Objectius   Reflexionar sobre la necessitat d'incloure espais de reflexió pedagògica a les escoles per donar resposta a les necessitats dels infants d'ARA. Cal que reflexionem sobre què fem a les escoles, per què ho fem i com ho fem. En la conferència parlo de com capgirar l'aula perquè els infants estiguin al centre de l'aprenentatge i s'impliquin i motivin per aprendre.
  
Continguts   La xerrada gira entorn els eixos següents: La concepció de l'aprenentatge, el rol del docent, el rol de l'alumne/a, la gestió de l'aula, els aspectes organitzatius (horari-espai-recursos) i la concepció de l'avaluació.
Farà referència a com acompanyem els infants perquè aprenguin a aprendre, com els motivem i impliquem en l'aprenentatge, com treballem a partir de l'entorn proper, com possibilitem que vivenciïn l'aprenentatge, com afavorim la conversa i el diàleg a l'aula ... i sobretot com gaudim ensenyant i aprenent mestres i alumnes.
En la conferència s'oferiran orientacions i consells per propiciar un entorn agradable a l'aula que afavoreixi que els infants estiguin més motivats i implicats per l'aprenentatge, que se sentin més a gust a l'escola i que gaudeixin aprenent.
  
Avaluació   Assistència a la xerrada.
  
Certificació   Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
  
Persones  destinatàries   Docents de la zona.
  
E-mail   crp-montcada@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent